0!

Raya dtg lagi!!


Setahun sudah berlalu, kini aidilfitri dtg lagi..mcm2 ragam telah aku lalui tahun nie.ade yg manis & ade jgk yg x brape manisnye yg x brape sedap nk ditelan.tp redha jew lah..hari raya nie aku nk ambik peluang yg ade utk menyusun sepuluh jari kaki utk meminta maaf dgn semua kwn2 yg mengenali diri ini..harap semua x ambik hati dgn perangai aku selama nie.bju raya bli xg??.dlm sibuk membeli baju raya tu, jgn lah boros sgt smpai blh mengurangkan pahala puasa..ingt org yg x brape bernasib baik huhu..sebelum ade org nk minta maaf ngan aku, awl2 lg aku dh maafkan korang semua..0-0 ek!

Akhir sekali aku ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan Selamat Hari Raya Aildilfiti, Maaf Zahir & Batin (duit raya jgn lupe) ;D

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Journey called LIFE